Archiwum

Aktualności



Walne Zebranie w Warszawie – protokół

(Opublikowano 2 maja 2012 )

23 KWIETNIA 2012

Pani Prezes Barbara Borys-Damięcka powitała wszystkich zebranych oraz przedstawiła porządek obrad Walnego Zgromadzenia. Głównym tematem Zgromadzenia jest panel – Dyrektor teatru – menadżer bez konkursu? – oraz drugi temat Relacje: Samorząd – Teatr.
Przeczytaj resztę tego wpisu »

Walne Zebranie w Warszawie

(Opublikowano 4 kwietnia 2012 )

23 kwietnia (poniedziałek) w Teatrze Studio o godzinie 11.00 odbędzie się Walne Zebranie podsumowujące działalność Stowarzyszenia w roku 2011.

Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres mailowy : a.goller@sdt.pl do dnia 18 kwietnia 2012 roku.

Kontakt telefoniczny:
Alicja Goller nr tel.:  22 628.27.94  lub 502.035.836      Ryszard Markow nr tel: 785.890.655

Porządek zebrania

Budowlane Procesy Inwestycyjne w Teatrach

(Opublikowano 29 marca 2012 )

Teatr Wielki im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu i Stowarzyszenie Dyrektorów Teatrów

zapraszają na spotkanie panelowe Budowlane Procesy Inwestycyjne w Teatrach

TERMIN: 16 kwietnia 2012 o godzinie 11:00

MIEJSCE: Teatr Wielki im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu, ul. Fredry 9

Przeczytaj resztę tego wpisu »

Walne Zebranie w Warszawie

(Opublikowano 7 marca 2012 )

Szanowni Państwo,

w tym roku Walne Zebranie podsumowujące działalność Stowarzyszenia w roku 2011, odbędzie się wyjątkowo w Warszawie.
Zebranie (jednodniowe) odbędzie się 23 kwietnia (poniedziałek) w Teatrze Studio o godzinie 11.00.

Szczegółowy porządek obrad zostanie zamieszczony na stronie internetowej SDT oraz rozesłany do Członków Stowarzyszenia w terminie późniejszym.

Spotkanie Zarządu SDT

(Opublikowano 7 lutego 2012 )

13 lutego 2012 w Teatrze Syrena odbędzie się  spotkanie Zarządu Stowarzyszenia.

Szkolenie dla dyrektorów i księgowych – pytania i odpowiedzi

(Opublikowano 7 lutego 2012 )

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące stosowania ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej

Jak pamiętamy, 5 grudnia 2011 w Teatrze STUDIO w Warszawie, w trakcie spotkania szkoleniowego  dla dyrektorów, głównych księgowych i radców prawnych teatrów, urzędnicy Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego zapowiedzieli publikację na stronie internetowej Ministerstwa, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące stosowania przepisów ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej. Potwierdzamy, że zgodnie z zapowiedzią, odpowiednia zakładka już działa. Odsyłamy do niej i mamy nadzieję, że dział „pytania i odpowiedzi” będzie się rozwijał, stosownie do ilości pojawiających się wątpliwości interpretacyjnych.

Pytania i odpowiedzi

Szkolenie dla dyrektorów, głównych księgowych i radców prawnych

(Opublikowano 5 listopada 2011 )

5 grudnia 2011 w Teatrze STUDIO w Warszawie

Zmiany w ustawie o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
Przeczytaj resztę tego wpisu »

Spotkanie Zarządu SDT

(Opublikowano 4 listopada 2011 )

28 listopada 2011 – spotkanie Zarządu Stowarzyszenia w Teatrze Syrena.

Rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy

(Opublikowano 12 października 2011 )

5 października 2011 weszło w życie Rozporządzenie  Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 września 2010 (Dz. U. 184 poz. 1240) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy organizacji i realizacji widowisk. Rozporządzenie nakłada wiele nowych obowiązków na dyrektorów teatrów.

Treść rozporządzenia

Ustawa o zmianie ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz niektórych innych ustaw

(Opublikowano 12 października 2011 )

30 września 2011 opublikowano (Dz. U. Nr 207 poz. 230) ustawę o zmianie ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz niektórych innych ustaw. Ustawa wejdzie w życie 1 stycznia 2012, za wyjątkiem art. 4 pkt 2 oraz art. 5 pkt 2 lit. a i pkt 4 (dot. muzeów i bibliotek), które wchodzą w życie 1 października 2012 r.

Treść ustawy